ALUMNES PARTICIPEN EN EL CONCERT DE SANTA CECÍLIA DE LA BANDA UNIÓ MUSICAL DEL BAGES

El passat 17 de novembre l’Escola va participar al ja tradicional concert de Santa Cecília que organitza la Banda Unió Musical del Bages (UMB). En aquest concert es convida a les escoles dels voltants a compartir escenari. És una molt bona ocasió per veure com treballa una formació d’aquesta envergadura, compartint moments amb altres alumnes que toquen el mateix instrument que nosaltres i podent fer amics nous i tot.

Primerament es va fer un assaig el dijous abans, 14 de novembre, per preparar les peces tots junts. El 17 de novembre es va presentar al públic la feina.

De la nostra Escola varen participar-hi la Marina, la Mireia i l’Agnès al clarinet; l’ Aina, la Maria i la Diana a la flauta; i L’Eva i l’Amàlia al saxo.

El repertori que es va tocar va ser “Un dia al circ”, un recull de diferents melodies que ens recordaven a les diferents escenes que podem trobar-nos al circ: els pallassos, els acròbates, etc…I per fer-ho més real també hi varen participar actors que simulaven les escenes que tocàvem.

Tot plegat va anar molt bé! Els alumnes van sortir amb un diploma acreditatiu i una bossa de llaminadures.

Al final del concert també es fa un sorteig per agrair la participació de les escoles. Sortegen un val de 50€ per la botiga Solans i, enguany, ens ha tocat a nosaltres! Amb claustre ja decidirem en què podem invertir aquests diners extres, segur que surten moltes idees

.

EN MEMÒRIA DE LA NERINA SOLER i SANTOLARI

La Nerina Soler i Santolari  va venir a estudiar música amb nosaltres a l’edat de 10 anys.

Va començar provant tots els instruments de l’escola. El clarinet va ser l’instrument que la va captivar i va aconseguir que es quedés 9 anys amb nosaltres compartint molts bons moments.

Malauradament ens va deixar fa uns dies de manera molt sobtada i prematura, deixant un gran buit a tots els que vam tenir la sort de conèixer-la.

Sempre la recordarem com una noia amable, respectuosa, educada, responsable, sincera, alegra… i cada vegada que entrem al nostre auditori, la podrem recordar tot veient-la en moltes de les fotografies que tenim exposades, i que mostren el llarg recorregut que va fer per l’Escola.

Volem fer arribar el nostre més sentit condol a tota la família i en especial al Marc, que va ser durant molts anys membre de la junta de l’Associació Escola de Música i el seu últim president.

Equip directiu

CONSELL DELS INFANTS

Un any més toca renovar part del Consell dels Infants.

De la nostra escola han dit adéu a la Marina Bigorra i la Núria Vila i han donat la benvinguda a l’Aina Solé i la Marina Solé.

Tot això es va fer en un acte a la Capella de Sant Andreu, el dimarts 7 de maig,  que va estar plena de gent i d’emocions.

Des de l’Escola felicitem a les nostres representants i estem segurs que ho faran molt bé aportant el seu granet de sorra.

Felicitats doncs, Aina i Marina.

SANTPEDOR EN FLOR

Per celebrar l’arribada de la primavera, Santpedor es vesteix de festa el cap de setmana del 4 i 5 de maig omplint la vila amb muntatges florals i activitats que ens porten a sortir al carrer per gaudir tots plegats de l’arribada del bon temps. L’escola de música s’afegeix a aquesta celebració amb una mostra de diversos instrumentistes sota les voltes de l’ajuntament. L’activitat pretén oferir un petit tastet musical i fer participar els infants de la festa tot mostrant les seves habilitats a la resta del poble.

Enguany les persones assistents van poder veure una bona colla d’instrumentistes de la nostra escola que van tenir una molt bona acollida per part de tots els presents. Van participar com a instrumentistes els següents alumnes:

TROMPETES: Sira López i Aina Company

VIOLÍ: Aida González, Laia Sánchez, Itziar Farrés.

CLARINET: Marina Solé.

GUITARRA: Joan Linares.

FLAUTA: Xavier i Josep Victori.

BATERIA: Pau Palomar i Adrià Marqués.

PIANO: Marc Pallejà.

SAXO: Olga Andreu i Eva Castaño

Cal dir que tots ells ho van fer molt bé, van rebre molts aplaudiments per premiar el seu esforç i dedicació. Un poble amb música és un poble viu que convida a consolidar els valors fonamentals per una bona convivència.

Moltes gràcies a tothom per poder fer-ho possible.