L’Escola

L’Escola Municipal de Música de Santpedor està ubicada al nucli antic del poble, a la plaça Gran, davant de l’Ajuntament de la vila, a l’edifici més conegut com a Ca l’Arola. Acull alumnes de tot el municipi i d’altres poblacions.

L’Escola de Música educa el seu alumnat en la pràctica musical, donant els coneixements i materials adequats perquè aquesta sigui rigorosa i de qualitat.

L’Escola està molt interessada a aconseguir que el seu alumnat aprengui i faci música.

El català com a llengua pròpia de Catalunya és la llengua vehicular i d’aprenentatge a l’Escola. El centre és aconfessional i respecta totes les creences.

L’Escola ofereix un marc conjunt de treball amb els centres educatius de règim general per tal d’assolir una educació integral, plural i democràtica de l’alumnat.

L’Escola està oberta a tothom a partir d’1 any.