CONCERT NADAL

El passat 14 de desembre els més xics de l’escola ens van oferir el tradicional concert de Nadal a l’auditori del Convent. Vam sentir una gran varietat de nadales tant tradicionals com actuals. Cançons com La Bicicleta de Nadal, de Lluís Panyella, el Tió de Nadal, del Pot Petit, el Rock del Caganer, de Marifé Ibáñez i el típic Vint-i-cinc de desembre, ens van acompanyar en un matí ben alegre i nadalenc.

A més a més de cantar, els alumnes d’iniciació van fer uns dibuixos de nadal que van estar penjats al primer pis de l’escola durant els dies previs i posteriors al concert. De tots els dibuixos, els professors en vam seleccionar quatre per a sortir al programa del concert.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *