Cantada contra la violència de gènere

El passat 25 de novembre a les 18’00 h. va tenir lloc l’acte contra la violència de gènere que cada any s’organitza des de l’ajuntament.

Aquest any els alumnes de l’aula socio-educativa, van llegir un conte que feia referència a la violència de gènere.

També es va llegir el manifest i per acabar-ho d’arrodonir, els nostres alumnes més petits de l’escola, els alumnes de S-4 i S-5 que venen els divendres a classe, van cantar dues cançons molt boniques. Una d’elles va estar acompanyada per la Gal·la Torra (alumna de violí) i l’Eloi Montañés (alumne de piano).

Estem molt contents d’aquesta actuació ja que tots i totes ho van fer molt bé.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *