CANTADA A LA RESIDÈNCIA ONADA

El dissabte 14 de desembre a les 6 de la tarda, part dels alumnes de 1r, 2n, 3r, 4t de Nivell Elemental de l’Escola de Municipal de Música de Santpedor vam anar a la Residència l’Onada de Santpedor.

Vam fer un petit concert, on vam cantar nadales populars com: El 25 de desembre, Dorm petita mar, Allà dalt de la muntanya, entre d’altres cançons.

Alguns avis i àvies es van posar a cantar i a seguir el ritme de les cançons. Els cantaires també vam gaudir cantant les cançons que havíem preparat a les classes de cant coral. Ens ho vam passar molt bé, tothom tenia un somriure a la cara. Al final de l’actuació els avis i àvies ens van convidar a un berenar.

A més, la cantata és doblament solidària ja que forma part de les activitats de la Matinal Solidària.

MUNTSA  ÀLVAREZ