L’arribada del Rei Carnestoltes

El passat divendres va tenir lloc a l’escola l’arribada del Rei Carnestoltes, que va portar amb ell les ordres boges d’aquest any. A continuació us les mostrem: Després d’escoltar atentament al Rei Carnestoltes, vam continuar la festa ballant i cantant cançons a la pista amb la seva companyia! Ens ho vam passar genial!   Per […]

L’arribada del Rei Carnestoltes Llegeix més »

Dia de la Pau

El dia 30 de gener vam celebrar el dia de la Pau a l’escola. Amb aquesta celebració es pretèn potenciar de forma més específica actituds i valors que ja es treballen al centre en el dia a dia com el foment de la tolerància, la solidaritat, el respecte als  altres, la no violència i la

Dia de la Pau Llegeix més »

Concert d’hivern

El passat 14 de desembre es va celebrar el tradicional concert d’hivern que va tenir lloc, per segon any consecutiu, a l’Institut Eugeni d’Ors de Badalona. En el primer acte, els alumnes d’educació infantil van delectar-nos amb unes actuacions genials, amb les que van reflectir el treball i l’esforç realitzat tant per ells com per

Concert d’hivern Llegeix més »

BODY PERCUSSION

El dia 22 de novembre va ser el dia de la música, i per això, l’Escola Montigalà va celebrar una Masterclass de Percussió Corporal dirigida pel mestre de música (Víctor). La Percussió Corporal és un art que uneix música i dansa mitjançant els sons que produeix el xoc de dues parts del cos.   Aquí

BODY PERCUSSION Llegeix més »

Teatre sorpresa!

Aquesta setmana unes alumnes de 6è ens han sorprès amb un breu teatre de creació pròpia. Ha estat molt divertit! Des de l’escola les volem felicitar-les i animar a la resta a realitzar aquest tipus d’activitats. Aquí teniu el resultat:

Teatre sorpresa! Llegeix més »

Festa de l’aigua

Avui hem celebrat a l’escola la festa de l’aigua per acomiadar el curs i donar la benvinguda a les vacances i a l’estiu. Els alumnes de 6è ens han ajudat molt a gaudir, ja que han estat ells els encarregats de dirigir les diferents proves. Junts hem rigut, ens hem mullat i ens ho hem

Festa de l’aigua Llegeix més »

Colònies Port del Comte

Els nens de 6è hem estat de colònies a l’alberg del Mirador, un alberg ubicat a peu de pistes de l’estació d’esquí del Port del Comte i, amb unes vistes meravelloses! Ho hem passat d’allò més bé! Hem fet piragüisme, una ruta d’orientació en la que hem fet ús de la brúixola i del mapa, hem estat

Colònies Port del Comte Llegeix més »

CANTÀNIA: SISÈ

Els alumnes de 6è han estat tot el curs preparant unes cançons i unes coreografies per realitzat la Cantània:  La Cantània és una activitat participativa en la que s’inscriuen escolars de cicle mitjà i superior de primària de Catalunya. Cada any s’estrena una obra encarregada especialment per a aquesta activitat. I aquest any es diu

CANTÀNIA: SISÈ Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut