Consell escolar

El Consell Escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. Corresponen al Consell Escolar les funcions establertes a    la Llei 12/2009, de 10 de juliol, d’Educació.

El Consell Escolar està format per:

• L’Equip Directiu: Amelia Pérez (Directora), Mª Creu Navarro  (Cap d’estudis), Miriam Collado (Secretaria)
  • Representants del professorat:  Yaiza Jiménez, Mieia Sabino i  Aina Blanch
  • Representants de les famílies:  Minerva Pérez, Elena Fuentes  i  Juan Antonio Nasarre.
  • Representant de l’AMPA: Marisa Díaz  Figueroa
  • Representant del PAS:
  • Representant de l’Administració local (Ajuntament)

Els diferents membres del consell es distribueixen  en  les diferents  comissions: la comissió permanent, la comissió econòmica,  la comissió de seguiment del projecte de socialització de llibres, la comissió de convivència i la comissió de menjador.

El Consell Escolar es reunirà  un cop  cada trimestre en sessió ordinària, i sempre que les circumstàncies ho demanin en sessió extraordinària.