FESTA DE LA PAU 2020

El dia 30 de gener l’Escola Montigalà va celebrar la 7ª Cursa Solidària de la Pau, on tant pares com alumnes van fer una cursa pel voltant de l’escola. A més, tots els alumnes van cantar la cançó ” El món seria més feliç ” per conmemorar el dia de la Pau.   FOTOS DE

FESTA DE LA PAU 2020 Llegeix més »

VÍDEOS DEL CONCERT D’HIVERN 2019

Aquí teniu els vídeos del concert d’hivern de l’Escola Montigalà. Gaudiu de l’espectacle !! P4 EL TORTELL P5 EL CONSTIPAT CONCERT D’HIVERN ENGLISH SONG INFANTIL CONCERT D’HIVERN 1r CONCERT D’HIVERN 2n CONCERT D’HIVERN 3r CONCERT D’HIVERN 4t CONCERT D’HIVERN 5è CONCERT D’HIVERN 6è CONCERT D’HIVERN ENGLISH SONGS PRIMÀRIA

VÍDEOS DEL CONCERT D’HIVERN 2019 Llegeix més »

CONCERT D’HIVERN 2019

  El dia 13 de desembre del 2019, l’escola Montigalà va celebrar el concert d’Hivern a l’Institut Eugeni d’Ors, on van cantar des dels més petits fins als més grans. Aquí us deixem un recull de fotografies. Més endavant us publicarem els videos. FOTOS CONCERT D’HIVERN

CONCERT D’HIVERN 2019 Llegeix més »

CANTÀNIA “A DE BROSSA”

Els alumnes de 6è van participar ahir, dia 14 de maig, a la cantània A de brossa. Ha estat una experiència enriquidora que a la vegada ha comportat un gran esforç per part de l’alumnat i del professor de música. Per veure l’àlbum complet de fotografies fes clic a sobre de la següent imatge

CANTÀNIA “A DE BROSSA” Llegeix més »

Sant Jordi 2019

El passat 23 d’abril vam celebrar Sant Jordi a l’escola, una jornada on, tant els alumnes com els mestres i les famílies, vam gaudir d’un seguit d’activitats com la confecció de punts de llibre i roses. Durant el matí va tenir lloc la ceremònia dels Jocs Florals que, aquest any, degut a la pluja, es

Sant Jordi 2019 Llegeix més »

Time travellers!

Els alumnes de cicle mitjà i superior vam anar al SAT per veure una obra en anglès titulada Time travellers! Va estar molt divertida i ens ha permès aprendre diferents vocabulari i estructures.

Time travellers! Llegeix més »

TALLER DALÍ

El passat dimecres els alumnes de 5è i 6è van treballar Salvador Dalí mitjançant un taller: A partir d’una narració teatralitzada, acompanyada d’una presentació de símbols-personatge es va fer una introducció del personatge, incidint en el seu caràcter, les seves aspiracions, les seves manies i la seva obra. També a partir de l’organització de diferents

TALLER DALÍ Llegeix més »

Celebrem carnaval!

El passat divendres, 1 de març, vam celebrar el carnaval a l’escola. Després d’anar complint les ordres boges que ens va portar el Rei Carnestoltes, era hora de gaudir amb les difresses que havíem fet durant la setmana. És per això que, amb tots els alumnes i famílies reunits a la pista, vam fer una desfilada

Celebrem carnaval! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut