Castanyada i Halloween a l’escola!

Aquest any, com és tradicional a l’escola, hem celebrat la castanyada i Halloween realitzant un seguit d’activitats relacionades amb aquestes festivitats.

Per una banda, els alumnes d’educació infantil i els de cicle inicial hem fet panellets a l’aula. Ens han quedat boníssims!

Per la seva banda, els nens i nenes de cicle mitjà i superior han treballat una recepta relacionada amb la festa de Halloween. El resultat, com podeu veure, ha estat terrorífic!

Aquest any, degut a la pluja del dimecres, les castanyeres ens han visitat per les diferents aules de l’escola i ens han repartit les castanyes. Hem ballat, cantat i rigut amb elles, estem molt contents de la seva visita.

Com a cloenda de la festa de la Castanyada, hem realitzat l’entrega de premis als guanyadors del concurs dels fruits de la tardor i el diploma de participació a tot l’alumnat. Felicitats per la feina feta!

Finalment, des de l’escola volem agrair especialment l’ajuda rebuda per les famílies!

Per veure l’àlbum complet de fotografies fes clic a sobre de la següent imatge