Història

L’escola s’ubica al barri de Montigalà on conflueixen una gran zona comercial i edificis de vivendes construits amb motiu dels JJOO de Barcelona’92. Al llarg dels anys s’han anat construint serveis i equipaments pel barri: Centre Mèdic ABS, Pavelló esportiu, parcs, escola bressol i, finalment l’escola (tot i que encara es troba amb una edificació provisional).

L’escola Montigalà va començar a caminar el curs 2009-2010 responent a la necessitat  d’escolarització del  barri.

Vam començar amb un grup d’I3, un d’ I4, i un d’I5 en una edificació provisional formada per tres mòduls prefabricats units per un passadís central cobert.

Any rere any hem anat creixent, tant en grups escolars com en espais, fins arribar a ser una escola completa d’una línia (tres cursos d’educació infantil i sis cursos d’educació primària).

Formem part de la zona escolar 0-18 on trobarem:

• L’Uni Dori: escola bressol (0-3)
  • L’Escola Montigalà: escola d’educació infantil i primària (3-12)
  • L’IES Ventura Gassol: institut d’educació secundària (12-18)

Des de l’escola ens relacionem amb entitats i altres institucions del barri per crear i potenciar projectes comuns, i a la vegada, també es participa al Pla d’Entorn de la zona  que ens permet treballar per a un projecte educatiu en xarxa amb els centres i serveis de l’entorn.