Sant Jordi!

El dia 23 vam celebrar Sant Jordi a l’escola, una jornada on, tant els alumnes com els mestres i les famílies, vam gaudir d’un gran nombre d’activitats. Pel matí, els alumnes d’educació infantil van fer el punt de llibre i van acabar d’enllestir les roses per a les famílies. Els alumnes de primària, per la […]

Sant Jordi! Llegeix més »

Easter Bunny

El passat 23 de març vam rebre la visita de l’Easter Bunny que, com en els darrers anys, ens va acompanyar durant l’últim dia d’escola abans de les vacances. Aquesta festivitat, a més de fer-nos gaudir buscant i menjant-nos els ous de xocolata, ens permet practicar l’anglès, ja que aquest conillet és l’únic idioma que

Easter Bunny Llegeix més »

Construcció del capgros

Els nens i nenes de sisè van fer el disseny individual i personalitzat de la seva disfressa d’aquest any, relacionada amb l’eix transversal de l’escola “festes i tradicions catalanes”. Cadascun d’ells i elles va elaborar el seu capgros seguint el seu propi criteri i amb els materials que van considerar necessaris per a dur-lo a

Construcció del capgros Llegeix més »

La rua de carnaval

El divendres 9 de febrer, després d’uns dies treballant en les nostres disfresses, vam fer la rua de carnaval. Durant el recorregut vam gaudir de la companyia de la bèstia i del rei Carnestoltes, tot fent ritmes amb les maraques que nosaltres mateixos vam crear. Des del centre, volem agrair la col·laboració i l’assistència de les

La rua de carnaval Llegeix més »

El dia de la Pau!

Com cada any, a l’escola hem celebrat el dia de la Pau. En aquest cas hem realitzat un seguit d’activitats relacionades amb aquesta jornada. La primera ha consistit en la recollida d’aliments, amb la qual es vol treballar la solidaritat i el compromís social amb la gent més necessitada. Aquest menjar va destinat al Banc d’Aliments

El dia de la Pau! Llegeix més »

La castanyada ’17

El passat 31 d’octubre vam celebrar la castanyada a l’escola. Per fer-ho vam fer un seguit d’activitats que va acabar amb una celebració conjunta a la pista. Vam ballar, cantar i menjar castanyes amb les castanyeres i castanyers que ens van visitar a l’escola.

La castanyada ’17 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut