Concert d’hivern

El passat 14 de desembre es va celebrar el tradicional concert d’hivern que va tenir lloc, per segon any consecutiu, a l’Institut Eugeni d’Ors de Badalona.

En el primer acte, els alumnes d’educació infantil van delectar-nos amb unes actuacions genials, amb les que van reflectir el treball i l’esforç realitzat tant per ells com per les mestres del cicle.

A continuació podeu veure les seves actuacions:

A la segona part del concert els protagonistes van ser els alumnes d’educació primària, que a l’igual que els més petits ens van fer passar una molt bona estona. A sota podeu visualitzar els vídeos:

Finalment, us volem mostrar les actuacions que es van preparar des de l’àrea de llengua anglesa.

Des de l’escola volem donar les gràcies a tot el professorat pel seu esforç i dedicació, especialment al Víctor; a les famílies per la seva assistència, a l’Eva per ajudar-nos a enregistrar el concert i, finalment, als nostres alumnes, que com tots els anys, ens han fet gaudir amb les seves actuacions.

Desitgem que hagueu passat unes bones festes i que tingueu un molt bon any nou!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *