STAGE 2022

Un any més, conjuntament amb l’AMPA, us volem oferir la possibilitat de completar la formació musical del vostres fills i reforçar els valors que transmetem amb un Stage, unes colònies musicals, en les que farem molta música i ens ho passarem molt bé.

LLOC

Aquest any anirem a la casa de colònies Mas Suro, a Sant Gregori (Girona). Aquesta casa està situada a pocs quilòmetres de Girona, en plena natura. La casa és una antiga masia que manté tot el seu encant rústic. Tindrem la casa en exclusivitat i, tot i que no té teatre, disposarem d’un auditori per al concert a poc més de 2,4km de la casa.

LES DATES

L’Stage es farà de l’1 al 3 d’abril. El divendres 3 sortirem amb autocar des de l’Escola de Música a les 17.15 puntuals i els pares haureu de venir a recollir els vostres fills i gaudir de l’espectacle final que us haurem preparat el dia 3 d’abril a la mateixa casa de colònies.

El termini d’inscripció és del 23 de febrer al 5 de març a través de següent FORMULARI INSCRIPCIÓ.

El termini de pagament serà fins el 18 de març. Més avall us expliquem com fer-ho.

EL FORMAT

Aquest any l’Stage girarà entorn el musical Sing!. Amb els nois prepararem una versió pròpia d’aquesta història de talentosos animals, tan en la part instrumental com vocal.

Com cada any, en finalitzar l’Stage oferirem un concert/espectacle per a les famílies on esperem que ens ho passem molt bé. El concert es farà el diumenge 3 d’abril a les 16.30 Les Escoles de Cartellà on recollireu els vostres fills.

TRANSPORT ESPECIAL

Per tal de traslladar-nos, el diumenge dia 3 d’abril, des de Mas Ros fins a les Escoles de Cartellà – i per tal d’evitar el desplaçament a peu pel voral de la carretera, que és lúnic camí – caldrà que autoritzeu, o no, els vostres fills/es a usar el transport privat que oferirà l’AMPA i que són els vehicles d’alguns dels professors i de memebres de l’AMPA. Aquesta autorització l’haureu de fer en el moment de realitzar a inscripció.

PREU I PAGAMENT

Socis: 110€

Descompte de 10€ per germà a partir del 2n germà.

No socis: 130€

Compte corrent: ES82 0182 8187 7902 0004 6365