Stage 2020!

L’Stage del 25è Aniversari és aquí!

Un any més, conjuntament amb l’AMPA, us volem oferir la possibilitat de completar la formació musical del vostres fills i reforçar els valors que transmetem amb un Stage, unes colònies musicals, en les que farem molta música i ens ho passarem molt bé.

LLOC

Aquest any anirem a la casa de colònies La Conreria, a Tiana. Aquesta casa està situada a la Serra de Marina, en plena natura. La casa és un antic convent reformat i convertit en alberg i casa de colònies. No tindrem la casa en exclusivitat, però disposarem d’espais d’ús exclusiu. El gran avantatge de la casa és que disposa d’un teatre que serà ideal per presentar-vos tot el què treballarem a l’Stage.

LES DATES

L’Stage es farà del 17 al 19 d’abril. El divendres 17 sortirem amb autocar des de l’Escola de Música a les 17.30 puntuals i els pares haureu de venir a recollir els vostres fills i gaudir de l’espectacle final que us haurem preparat el dia 19 d’abril a la mateixa casa de colònies.

El termini d’inscripció és del 19 de febrer al 13 de març presentant la Butlleta d’Inscripció degudament omplerta i signada a la secretaria de l’escola.

El termini de pagament serà fins el 3 d’abril. Més avall us expliquem com fer-ho.

EL FORMAT

Aquest any l’Stage girarà entorn el musical Sing!. Amb els nois prepararem una versió pròpia d’aquesta història de talentosos animals, tan en la part instrumental com vocal.

Us demanem que ho feu saber als vostres fills i filles per tal que, els que ho vulguin, es preparin les cançons per a cantar-les, acompanyats o en solitari.

Les cançons les trobareu més avall!

Com cada any, en finalitzar l’Stage oferirem un concert/espectacle per a les famílies on esperem que ens ho passem molt bé. El concert es farà el diumenge 19 d’abril a les 16.30 a la mateixa casa de colònies on recollireu els vostres fills.

PREU I PAGAMENT

Socis: 110€

Descompte de 10€ per germà a partir del 2n germà.

No socis: 140€

Compte corrent: ES82 0182 8187 7902 0004 6365

Hi heu de fer constar: STAGE20 #NOM I COGNOMS DEL PARTICIPANT#

Bulleta d’inscripció Stage 2020Carta als pares Stage 2020 Carta als ares Stage 2020 (1)