XIè CANTEM “RAFTIKI CUS!”

El passat divendres 5 de maig, l’alumnat de 4t de l’escola, va participar al XIè Cantem a Linyola, amb la cantata titulada “Raftiki cus!” Aquesta activitat està coordinada pel professorat de música de les escoles del Pla d’Urgell, amb la col·laboració de la Jove Orquestra de l’Escola Municipal de Música de Mollerussa i organitzada pel Consell Comarcal del Pla d’Urgell, l’Ajuntament de Linyola, l’Escola el Sitjar i els serveis educatius del Pla d’Urgell.

L’activitat va reunir a 250 cantaires de 16 escoles del Pla d’Urgell, els quals felicitem per la magnífica cantata que van realitzar.