Temps de cercle de Sant Jordi

A l’escola vam fer de nou, un cercle temàtic, en aquesta ocasió en relació a  la Diada de Sant Jordi. Vam partir d’una presentació on el Drac participava en un temps de cercle i on explicava els seus sentiments.

Després vam ser nosaltres, alumnes i mestres qui vam participar del temps de cercle explicant les nostres vivències i emocions en relació a les diferents qüestions que es plantejaven en la dinàmica!

Vam gaudir moltíssim d’aquesta activitat!! Aquí us  mostrem imatges de l’experiència!! Cliqueu al vídeo de presentació.

TEMPS DE CERCLE PER UN DRAC