9a TROBADA ESPORTIVA

Els alumnes de 5è de primària, el passat divendres 6 de març van participar a la 9a trobada esportiva a Mollerussa.

Aquesta activitat està inclosa dins les activitats de dinàmica educativa del Pla d’Urgell on uns 570 escolars de 22 centres d’educació primària de la comarca van participar durant el matí a tota la zona esportiva de Mollerussa.

Els objectius  d’questa activitat són: fomentar l’activitat física saludable, la presa de consciència de la importància d’ocupar el temps de lleure amb activitats educatives, divertides i saludables i el foment de la relació entre l’alumnat de la comarca. Entre altres, es practicaran l’aeròbic, el dodgeball, curses de relleu, hoquei, el joc de la torre, fresbbe….