Xè Cantem 2019 “La vaca Florinda”

El passat divendres15 de març, els alumnes de 4t de l’escola, van participar a la Xa. edició de la Cantata de les escoles del Pla d’Urgell, que va tenir lloc al Palau d’Anglesola.

En aquest Xè CANTEM  2019 se’n celebren les deu edicions i que va tenir precisament els seus inicis al Palau fa deu anys en motiu de la celebració dels 50 anys de l’Escola Arnau Berenguer.

S’han aplegat nens i nenes de divuit escoles de la comarca, i on també s’ha comptat amb la participació i suport instrumental de la Jove Orquestra de l’Escola Municipal de Música de Mollerussa sota la direcció de Josep Miquel Mingan.

En aquest enllaç podreu sentir que bé ho van fer tots els cantaires!!