VI Trobada Esportiva al Pla d’Urgell

Els alumnes de 5è de l’escola el passat divendres 29 de març, van participar a la VI Trobada Esportiva.

És una activitat organitzada pel Seminari de Coordinació del Professorat d’Educació Física dins del Pla de Formació de Zona del Pla d’Urgell, arran de les propostes d’activitats esportives que fa el seminari i que es treballen a cada centre educatiu durant el curs escolar.

La trobada va tenir lloc al complex esportiu de Mollerussa, on es van crear ”racons” per a cada esport. Els alumnes al llarg de tot el dia van poder participar de les diferents activitats esportives.