Tallers en famílies

En el marc de les jornades culturals, l’alumnat d’Educació Infantil i C. Inicial vam poder gaudir dels  TALLERS DE FAMÍLIES.

Les famílies van preparar dos tallers: un de jocs tradicionals, on les famílies van preparar divertides activitats com el joc de les cadires, les bitlles catalanes, el mocador, cursa de sacs, pica-paret, saltar corda, les gomes, el telèfon…, va ser súper divertit!!
En l’altre taller Cultures Món, l’alumnat d’Educació Infantil va poder descobrir els aspectes més importants de la cultura àrab: les festes tradicionals, els llocs més turístics, els jocs. Vam poder gaudir d’una gran mostra de menjar típic àrab.
I, per altra banda, l’alumnat de Cicle Inicial, en el seu “Taller de Cultures del Món”, van poder gaudir de les festes tradicionals, els principals costums, la moneda pròpia, alguns invents, i els principals elements de la cultura de Bulgària.
Van ser uns tallers genials!!

Moltíssimes gràcies famílies per les dues fantàstiques tardes que ens vau regalar!!!