Taller APILO XII

Fa uns anys que l’escola Minyons d’Urgell participa amb la missió APILO, per tal de reciclar les piles i bateries que tant contaminen el nostre planeta.

Ahir, dia 6 de febrer, ens van fer un taller als alumnes de cicle superior per conèixer el reciclatge de les piles i vam poder fer una bateria amb llimones i materials conductors.

Hem pogut aprendre la importància de reciclar aquests materials que contenen unes substàncies tan nocives. A més, APILO, amb aquest programa ha aconseguit que a Catalunya es recicli molt més aquest tipus de material. Tanmateix, encara queda un gran camí.

Fem-ho possible!

Recordeu que a l’escola tenim els contenidors de APILO on podeu dipositar totes les piles, bateries…