Projecte orenetes

El Projecte Orenetes és una iniciativa de l’Institut Català d’Ornitologia, consisteix en fer un seguiment dels nius d’oreneta cuablanca dels pobles de Catalunya, les Illes Balears i València. Aquest estudi es fa gràcies a la participació ciutadana. A la població de  Fondarella és l’escola la que col·labora en l’elaboració del cens dels nius. El passat dilluns 19 de juny els/les alumnes de tercer vàrem fer el cens de les orenetes cuablanca de l’any 2023. Aquest és el segon any que es fa el cens a Fondarella.

Podeu veure els resultats a la web https://www.orenetes.cat

Cal que entreu a la web, busqueu al mapa de Catalunya, Fondarella,i ja podreu accedir a totes les dades del 2022 i del 2023: carrers i façanes on hi ha nius, nombre de nius,..

.