Percussió corporal CS

El passat dimarts els alumnes de cicle superior de l’escola Minyons d’Urgell, juntament amb la resta d’alumnes de cicle superior de la comarca vam fer una sessió de percussió corporal online, emmarcada dins de les activitats del seminari de mestres d’Educació Física de la comarca del Pla d’Urgell.

La sessió va comptar amb la formadora Silvia Garcias, que amb la seva habilitat i experiència en la matèria va donar una sessió pràctica als alumnes de com poder fer música i ritmes amb el nostre cos.
La sessió va donar molt de ritme i a través de les noves tecnologies vam poder seguir-la a tots els centres de la comarca.