Música electrònica per Santa Cecília

El divendres passat 22 de novembre, vam celebrar Santa Cecília a l’escola amb la temàtica de música electrònica.

Durant el matí vam realitzar diferents tallers on la música i l’electrònica n’eren els protagonistes, i a la tarda els més grans ens van presentar els instruments que havien creat i programat amb la placa Makey Makey i Scratch.

Finalment, ens va visitar un antic alumne, l’Adrià, i ens va ensenyar com es “punxa” la música electrònica.

Moltes gràcies Adrià ens ho vam passar genial!!

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Espanya de Creative Commons