LOGO “APADRINEM EL NOSTRE PATRIMONI”

L’escola MINYONS D’URGELL hem participat  dins del projecte “ Apadrinem el nostre patrimoni” a la mostra dels logotips dels elements apadrinats.

Nosaltres aquest curs hem apadrinat la Mostra d’Oficis i Artesania : El logo escollit per representar-nos  és el dissenyat per:BERTA ACOSTA HINOJOSA.

Hem cregut que  representa els treballs artesanals fets a mà i amb tot el cor. A més està molt relacionat amb el lema del projecte interdisciplinari de l’escola: “Tots som peces úniques d’artesania”, perquè un dels valors que treballem a l’escola és que tots som diferents, únics i irrepetibles però igual d’importants i valuosos.

La feina ha tingut recompensa i hem estat un dels LOGOS escollits a la segona mostra entre tots els presentats per les escoles de Catalunya que desenvolupem  el Projecte d’innovació “Apadrinem el nostre patrimoni” .

Gràcies alumnes i mestres per la vostra implicació i moltes gràcies a la BERTA per la seva original creació!!!!