LA VOLTA AL MÓN EN 178 DIES A INFANTIL

L’alumnat d’Ed. Infantil estem treballant com a situació d’aprenentatge l’elaboració d’un curtmetratge sobre la volta al món en 178 dies, relacionat amb el projecte interdisciplinari d’aquest curs escolar que estem treballant tota l’escola.

A partir del treball globalitzat hem desenvolupat els diferents eixos del currículum d’Ed. Infantil, però emfatitzant l’ús responsable de les tecnologies de la informació que s’esmenta en l’eix 2. En aquesta situació d’aprenentatge hem treballat els diferents llenguatges: el llenguatge verbal, el llenguatge plàstic, matemàtic, musical, performatiu i l’audiovisual.

A més, hem utilitzat diferents recursos audiovisuals i digitals com el croma, les ulleres de realitat virtual, les tauletes, els mòbils, el cercador d’internet, micròfons…

Aquí teniu un petit tastet del que serà el nostre curtmetratge de la volta al món en 178 dies!!

TRÀILER LA VOLTA AL MÓN EN 178 DIES