Jornada de la música: sardanes

El divendres 21 de novembre vam celebrar la Jornada de la Música al voltant del folklore i la cultura catalana.
Pel matí vam fer diverses activitats amb l’objectiu de conèixer amb més profunditat la sardana i els castellers. Algunes de les activitats dutes a terme amb aquest objectiu van ser: activitats telemàtiques a l’ordinador sobre els instruments de la cobla, audició de sardanes, visionat d’un CD interactiu sobre els castellers i taller per aprendre els passos de la sardana.

A l’escola hem estat iniciant-nos a ballar sardanes. Hem volgut treballar la dansa tradicional de tots els pobles de Catalunya.
Ens han ajudat , molt amablement, alguns pares i mares de l’escola i els membres de l’Associació Sardanista de Mollerussa.

El dia de la música el vam celebrar amb una ballada de sardanes a la pista, a la que estaven convidades les famílies.
Aquí teniu una mostra: