JOC DE ROLS

A 6è a l’hora de Ciutadania hem realitzat un Role play. La mestra ha fet grups i cada grup se li ha plantejat una situació/repte quotidià que han hagut de resoldre. Els objectius plantejats al llarg de la sessió són: adquisició de capacitats socials, tenir empatia, resolució de problemes i consciència de les seves habilitats. Finalment, hem fet una valoració individual on hem hagut de respondre quatre preguntes; quin ha estat el problema, quins han estat els sentiments involucrats, quines actituds has tingut i per acabar propostes pel conflicte. Un cop tot l’alumnat faci totes les situacions/reptes realitzarà una valoració final i propostes de millora de l’activitat. Ha estat tot un repte i una gran experiència per tot l’alumnat.