Joc conèixer Fondarella

Durant el primer trimestre, dins el nostre taller de taules, hem dut a terme un projecte que consisteix en la creació d’un joc per mòbils i tauletes que ens portarà a fer una ruta per Fondarella i conèixer els seus edificis més importants.

Us convidem a que us el baixeu i l’instal·leu als vostres dispositius Android i conegueu tota la feina que han fet escrivint, dibuixant, fent i editant fotografies, llegint, cercant informació o fins i tot programant, els nens de 4t, 5è i 6è de l’escola.

Aquestes són les instruccions per seguir-lo. Si voleu anar pel poble i jugar mitjançant la geolocalització heu de tenir l’opció del vostre dispositiu de localització activada. Es plantejarà un jeroglífic on podreu descobrir el nom del lloc on s’ha d’anar. Recordeu d’escriure’l bé, amb les majúscules i els accents que toquen! Una vegada resolt, podeu anar fins a l’edifici en qüestió. Quan hi arribeu, se us obrirà una nova pantalla amb informació sobre el lloc. L’heu d’escoltar, i una vegada fet això, podreu fer un petit joc d’encertar la imatge, les diferències o un puzzle. Una vegada resolt, tornem a arribar a un altre jeroglífic per indicar-nos el pròxim destí.

Si voleu també ho podeu fer des de casa, sense desplaçar-vos, utilitzant el botó que hi ha a la part superior de la pantalla, que farà que no calgui arribar als diferents edificis.

Podeu baixar l’aplicació en aquest enllaç.

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Espanya de Creative Commons