Iniciem el projecte “Fondarella en directe”

Ahir dimarts 25 d’octubre l’alumnat d’educació infantil, cicle inicial i cicle mitjà vam anar a Lleida a visitar el CaixaForum, l’editorial Pagès i les instal·lacions del diari Segre tot relacionant-ho amb el nostre projecte interdisciplinar dels mitjans de comunicació, “Fondarella en directe”.

D’una banda, l’alumnat d’educació infantil i primer van anar a visitar l’editorial Pagès on els van ensenyar l’edició i la creació dels llibres.

D’altra banda, l’alumnat de segon i cicle mitjà van visitar el CaixaForum on van veure una exposició i es van endinsar en el procés de creació dels personatges de les pel·lícules de Pixar Animation Studios.

Després, vam anar a visitar el diari Segre on vam poder conèixer i veure com treballaven, també ens van ensenyar el plató on enregistraven els programes de  Lleida TV. A continuació, vam poder visitar els diferents espais on treballaven els periodistes, a més a més ens van explicar tot el procés en la confecció del diari i les seves parts i finalment, ens van regalar un diari.

Per acabar, tots i totes vam anar a dinar al Parc de la Mitjana  a compartir moments de joc.

Ens ho vam passar genial!