HOTEL D’INSECTES

Els alumnes de cicle mitjà  ens hem proposat  fer accions que ens ajudin a millorar la biodiversitat del nostre pati, per aquest motiu hem decidit construir un  hotel d’insectes. Aquest beneficiarà a les plantes  en el procés de pol·linització i reduirà les plagues de pugons.

Per poder construir el nostre hotel d’insectes ens hem posat en contacte amb els alumnes de cicle superior de l’escola Dos Rius de Camarasa, per demanar-los consell i assessorament, ja que ells en van construir un el curs passat.

El passat dijous, 26 d’octubre, a través d’una videoconferència, ens van proporcionar informació i aclariment de dubtes.

També, hem demanat consell a una persona experta, la senyora Neus Ibáñez, la nostra assessora de la Xarxa d’Escoles Verdes. La Neus ens ha visitat a l’escola i ens ha donat més pistes i consells  sobre tipus de materials i insectes.

Des d’aquí volem donar- los les  gràcies per la seva col·laboració i assessorament.

Us anirem informant de l’evolució  de la nostra situació d’aprenentatge: UN HOTEL D’INSECTES.