Guanyadors del 3r Premi “Giotto Eres Tú”

L’alumnat de primària de l’escola durant el primer trimestre a l’àrea d’Arts and Crafts han treballat diferents tècniques plàstiques amb l’objectiu de potenciar la creativitat vinculant els ODS, concretament focalitzant els efectes del canvi climàtic amb el lema “Acció pel clima”.

Cada cicle va realitzar una obra conjunta artística on el compromís cap al medi ambient ha estat el protagonista.

Finalment, l’obra de cicle mitjà ha resultat guanyadora del concurs Giotto obtenint el 3r premi, aquí teniu l’enllaç de la web Giotto.

Felicitem a tots els artistes per seu treball!

CICLE INICIAL:

CICLE MITJÀ: