Guanyadors Consumópolis 18

L’alumnat de Cicle Superior ha estat guanyador del 1r i 2n premi del concurs Consumópolis 18 organitzat per l’Agència Catalana de Consum.

Aquest any el lema era ” A Internet, et creus tot el que hi veus?”, molt relacionat amb el projecte interdisciplinar “Fondarella en directe”, concretament amb la temàtica treballada a Cicle Superior sobre seguretat a les xarxes i Internet.

En aquest concurs, l’alumnat ha hagut de participar per equips en dues activitats:

• Joc en línia
  • Treball en equip: on han elaborat un vídeo amb l’objectiu de convèncer l’entorn escolar, familiar i social de la necessitat d’utilitzar de forma responsable Internet, donant a conèixer les bones pràctiques en aquesta matèria.

Des d’aquí felicitem a tot l’alumnat per l’esforç i dedicació a l’hora de crear i editar aquests vídeos. Enhorabona!!!