Finalistes als Mschool Awards 2024 modalitat Micro:bit

L’alumnat de Cicle Superior de l’escola ha resultat finalista als Mschools Awards 2024, amb la modalitat Micro:bit (placa programable de robòtica), amb el treball la “Caixa de contes”.

Aquesta proposta educativa parteix d’un repte de l’alumnat més petit de l’escola, la qual els grans han sabut donar resposta tot creant de forma transversal una solució on s’inclou la competència lingüística (escriptura de contes inventats per ells), la competència digital i tecnològica (enregistrament dels contes, programació de la placa Micro:bit, i disseny 3D de la caixa dels contes).
Per a tots els finalistes, s’ha organitzat un acte final de mSchools Awards on es comunicarà els guanyadors i que tindrà lloc el dissabte 8 de juny de 10 a 13:30 h al Museu Marítim de Barcelona!
Molta sort a tots els finalistes!!!!