Festival fi de curs i orles de 6è

El passat 17 de juny vam realitzar l’acte de comiat de l’alumnat de 6è, on els vam fer l’entrega d’orles i els vam desitjar molta sort en aquesta nova etapa que aviat iniciaran a l’Educació Secundària.

Per altra banda, amb tot l’alumnat de l’escola vam gaudir d’un seguit de balls relacionats amb la temàtica de “Fondarella en directe”, on vam repassar els èxits musicals dels mitjans de comunicació fins a l’actualitat.

Per finalitzar la festa, l’AMPA va dur a terme el dinar de fi de curs a la pista poliesportiva.