Fem capgrossos: els Minyons d’Urgell

A través del taller “d’Arts and Crafts” de l’escola, conjuntament amb l’ajuda de pares i mares i sobretot d’un mestre geganter; hem dissenyat i construït dos cap grossos per l’escola i pel poble de Fondarella, tot fomentant la cultura de les arts catalanes.

Primer, vam fer els motlles. Després, vam cobrir-los de paper de diari i cola unes quantes capes. Seguidament, vam fer els detalls amb la mateixa tècnica (les cues, els cabells…). Finalment, es van pintar.

Per altra banda, un cop acabats vam dissenyar i confeccionar la roba que portarien. Vam decidir que seria una bata d’escola amb el logo.
Mireu que bonics ens han quedat!