Dijous gras: Arriba el Rei Carnestoltes!!!

Avui dijous gras, els alumnes de 6è ens han preparat truites per esmorzar, pa i botifarra; Mmmmm estaven boníssimes.

Els alumnes de 5è ens han presentat el Rei Carnestoltes!!!, rei dels poca-soltes, i ens han explicat molt bé que per Carnaval tot s’hi val!!, per això a partir de demà haurem de seguir les consignes del Carnestoltes per venir a l’escola:

DIVENDRES,   21 de febrer

ANAR AMB  PIJAMA!!!  No et caldrà matinar, perquè la roba no t’hauràs de ficar i el teu peluix t’acompanyarà.

DILLUNS,     24 de febrer

Sigui bàsquet, tenis, hoquei… VINE D’UN ESPORT, al carnestoltes donaràs suport!

DIMARTS,     25 de febrer

PORTAR UN PENTINAT  ORIGINAL  I  DIVERTIT!!! Pintat o despentinat, arrissat o ben crepat

DIMECRES,     26 de febrer

Tots  DE  NEGRE i BEN GUARNITS  enterrarem