Consignes de Carnaval i enterrament de la sardina “gripina”

Aquests dies hem estat seguint les consignes que el Rei Carnestoltes ens va encomanar:

• Divendres 17: amb pijama a l’escola vindràs.
  • Dilluns 20: d’algun esport vindràs vestit.
  • Dimarts 21: d’un sol color vestit hauràs de venir
  • Dimecres 22: vestits de negre, enterrarem la sardina “gripina”

Ahir, dimecres a la tarda, l’alumnat de cicle superior ens van acompanyar fent una batucada a la rua de l’enterrament de la sardina “gripinia”, preparada i vestida per l’ocasió, per l’alumnat de 2n. Vam anar al “bosquet de Fondarella” on els alumnes de 6è ens van llegir el testament i seguidament van enterrar la sardina i vam donar per finalitzat el Carnaval a l’escola!

Així mateix, avui hem donat la benvinguda a la vella quaresma que ens acompanyarà unes setmanes a l’escola.