Comitè de Convivència al Centre

Ahir 18 d’abril va tenir lloc el Comitè de Convivència al Centre d’aquest 3r trimestre.

En aquest comitè hi han diferents representants de la comunitat educativa: mestres, la coordinadora LIC del centre, equip directiu, 1 representant del sector famílies i 2 representants del sector alumnes.

Al comitè es va exposar la feina ben feta que van fer les representants dels alumnes sobre la convivència i pràctiques restauratives al centre, informant a la resta de companys de l’escola. A més, en aquesta sessió es va fer un recordatori de les actuacions que hem fet en el centre a diferents nivells: aula, espais comuns i àmbit organitzatiu.

Finalment, en comitè es va valorar molt positivament la tasca iniciada aquest curs de l’enfocament restauratiu global i s’acorda continuar en aquesta línia.