Comiat alumnes de 6è i Rosa

El passat dilluns 21 de juny, tot l’alumnat de l’escola ens vam acomiadar de la “Senyoreta Rosa”, ja que es va jubilar el curs passat però degut al confinament no ens havíem pogut acomiadar.

Tots els cursos es van preparar diferents activitats en agraïment a tants anys al capdavant de l’escola com a directora. Li vam regalar unes paraules acompanyades de petites danses, poesies i un petit text sketch.

A banda, també ens vam acomiadar dels alumnes més grans de l’escola que l’any vinent ja començaran a l’Institut i els vam dedicar per cursos unes paraules de comiat i els vam desitjar molta sort en aquesta nova etapa a Secundària.