CARNESTOLTES 2024

El passat dijous 8 de febrer, vam celebrar dijous gras a l’escola, i com mana la tradició s’inicia oficialment el carnaval a l’escola.

L’alumnat de 5è van ser els encarregats de presentar-nos al Rei Carnestoltes i de fer-nos saber les consignes que hauríem de seguir durant aquest dies de festa i disbauxa.

Seguidament, l’alumnat de 6è va preparar unes boníssimes truites que van degustar tots els nens i nenes de l’escola, amb pa i botifarra per esmorzar.

El Rei Carnestoltes unes consignes ens va manar:

-Divendres: del llit directe has de venir i el pijama has de vestir!

-Dilluns: una sabata de cada has de portar i vigila no patinar!

-Dimarts: ballarina, nadador, futbolista…vestits com un esportista

-Dimecres: la sardina “Montsardina” enterrarem i de negres anirem. L’alumnat de 6è ens va llegir el testament del Rei Carnestoltes i seguidament van enterrar a la sardina i van donar pas a l’arribada de la Vella Quaresma!

Han estat uns dies molt divertits, mireu que bé ens ho hem passat!!! Aquí us deixem els cartells realitzats pels alumnes de 6è i les imatges d’aquests dies tant divertits!!!