Ballant amb bucles

Els alumnes de cicle inicial han fet una activitat de pensament computacional desendollat.

Han dissenyat una coreografia a partir de representar els diferents passos i moviments del ball en un codi amb indicacions. Han observat que hi ha molts passos que es repeteixen i han après a simplificar-los utilitzant el concepte de bucle.

Per altra banda, els alumnes de cicle mitjà a l’hora d’Ed. Física també han treballat el concepte de “bucles” amb la coreografia de la cançó “Jerusalema”. Han ballat llegint el codi que s’han inventat per a cada pas.

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Espanya de Creative Commons