ARRIBEN LES ESTRUCTURES DEL NOU PATI

Aquesta setmana estem molt contents/es!! ja que ens han començat a arribar les estructures pel nou pati: camins d’aventures, sorral, rocòdrom, cuineta, jardineres i taules.

Poc a poc es va omplint amb tots els elements que entre tots i totes a través d’un procés participatiu “Fondarella, fem pati” i la comissió mixta de pati vam decidir i donar veu a l’alumnat, les famílies, l’equip docent, AMPA i Ajuntament de Fondarella.

Ja tenim moltes ganes que l’alumnat en gaudeixi i ens acabin d’arribar els elements que hi falten. De ben segur que serà un espai educatiu ple d’aventures, nous aprenentatges i emocions.

MOLTES GRÀCIES A TOTES I TOTS!!!