Agraïment Ajuntament

L’Ajuntament de Fondarella, ens ha dotat d’una Impressora 3D a l’escola. Aquest material tecnològic ens ajudarà a seguir en l’impuls de les noves tecnologies a l’escola i en el món maker.

Per altra banda, també ens han obsequiat amb una col·lecció de “Boomwhackers“, uns tubs musicals per treballar l’harmonia i el ritme a l’àrea de música. Aquest material és en agraïment a tots els alumnes a l’hora de dibuixar els cartells per la Festa Major de Fondarella.

Moltíssimes gràcies Ajuntament per col·laborar en la formació integral dels nostres alumnes!!!