1r comitè ambiental curs 2021-22

Benvolgudes famílies,

Ahir vam realitzar el primer comitè ambiental de l’escola Minyons d’Urgell del curs 2021-22.

Aquest comitè ambiental és l’òrgan de participació de l’escola en relació a tots aquells àmbits d’escola verda on hi som representants alumnat, famílies i mestres. Aquest curs escolar comptem amb la participació de la Llar d’infants “ Lo caragolet de Fondarella”  a qui fem un acompanyament en la seva iniciació al programa d’escoles verdes i amb la qual establim actuacions conjuntes.

Moltíssimes gràcies a totes i a totes per la vostra participació i per totes les bones propostes que heu presentat en aquesta primera reunió de comitè ambiental!!!!  Com diu el nostre lema  d’enguany vinculat al projecte de centre  de “Fondarella  amb els ODS”.

Junts fem pinya per un món millor!!

Aquest és el nostre propòsit  d’escola!!!!!