Traspàs maquetes projecte “jugar al carrer” 5è

El passat divendres dia 10 de Març, els alumnes de 5è van anar a fer l’acte de cloenda del projecte de “jugar al carrer” a la Plaça Joan Coromines.

Durant aquest acte, els dos grups de 5è van poder veure totes les maquetes realitzades per totes les escoles participants en el projecte, exposades en unes de les sales del CCCB.

També, els 8 alumnes representants de cadascuna de les maquetes, van fer el traspàs de la informació de les seves maquetes als alumnes de secundària dels instituts del barri participants. Aquesta informació servirà per poder portar a la pràctica i construir alguna de les maquetes escollides en algun dels espais del barri.

Aquest acte de cloenda va servir per veure tot el treball que s’havia realitzat i aprendre de la feina de tots els participants. Va ser una experiència molt enriquidora i gratificant per tota la feina feta durant aquesta mesos que ha durat el projecte.