Symphony

Els alumnes de quart, el passat divendres 10 de març vam realitzar una sortida molt divertida a Caixa Forum. Allà vam poder gaudir d’una experiència nova per molts de nosaltres.

L’activitat consistia en una experiencia audiovisual inmersiva que ens va convidar a sentir la música clàssica com mai abans havíem experimentat.

Symphony és una experiència immersiva audiovisual que ofereix un viatge a través de les emocions i la música amb l’objectiu d’acostar la música clàssica a tothom. Els alumnes vam poder viure i entendre la música clàssica sentint-nos com a músics dins d’una orquestra gràcies a unes ulleres virtuals immersives.

Va ser una experiència molt enriquidora i innovadora que mai abans havíem vist. Ens va encantar aquesta activitat i veure com la música i les nove stecnologies poden unir-se per donar-nos una visió més propera del que és sentir-se part d’una orquestra.