PROJECTE JUGAR AL CARRER

Seguint amb el projecte de jugar al carrer, els/les alumnes de 5è estem en la fase de construcció/creació de maquetes. Es tracta de crear un joc/activitat que es pugui portar a terme en les places del barri del Raval. Per grups i de forma cooperativa, hem començat a crear aquestes maquetes i ens estan sortint super xules!!!

Estem utilitzant tot tipus de materials per la seva construcció: fusta, cartró, corda, xarxes, cartolines de diferents mesures, papers diversos, etc…

Una vegada acabem les maquetes, alumnes de secundària de diferents instituts del barri, s’encarregaran de construir- les.

Està sent un projecte força enriquidor, del qual estem aprenent aspectes que desconeixíem sobre el nostre barri, sobretot en referència a les seves necessitats en matèria de joc infantil i juvenil.