Ha arribat el Tió!
Aquesta setmana a l’escola estem molt contents i contentes ja que ha arribat el Tió! De fet n’hi ha un al pis de baix i un altre al de dalt! Aquests dies els nens i nenes de I4 li estem donant de menjar perquè així ens cagui moltes coses 😊👏A més, aprofitant la seva arribada, […]
Ha arribat el Tió! Llegeix més »

