Infantil

Ha arribat el Tió!

Aquesta setmana a l’escola estem molt contents i contentes ja que ha arribat el Tió! De fet n’hi ha un al pis de baix i un altre al de dalt! Aquests dies els nens i nenes de I4 li estem donant de menjar perquè així ens cagui moltes coses 😊👏A més, aprofitant la seva arribada, […]

Ha arribat el Tió! Llegeix més »

Sensibilització musical a I5

Com a novetat d’aquest curs, les Balenes i els Unicorns estem fent una activitat setmanal de sensibilització musical amb la Mireia, de l’Escola de Músics. En aquestes sessions, mitjançant cançons, jocs i danses treballem diferents aspectes relacionats amb la música i el moviment corporal: picar i seguir ritmes amb diferents parts del cos, la intensitat

Sensibilització musical a I5 Llegeix més »

Hem anat a Aventura Park!

Els Unicorns i les Balenes de les classes de I5 ens vam divertir molt a la Granja Aventura Park. Vam fer circuïts amb troncs, cordes i passarel·les de fusta. També vam veure i alimentar animals de granja, com els conills, els galls, les gallines i els porcs. A més, vam poder veure daines, una vaca,

Hem anat a Aventura Park! Llegeix més »

A I5 som les classes de…

Durant aquesta darrera setmana, les nenes i els nens d’I5 hem fet la tria dels nous noms de les nostres classes. Primer de tot, hem fet una pluja d’idees on han sortit propostes de tota mena. Després de parlar-ne n’hem descartat algunes i finalment, entre les que han quedat, hem fet una votació per escollir

A I5 som les classes de… Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut