Gaudim d'”El Lleó vergonyós”!
Els nens i nenes de I3, I4 i I5 hem pogut gaudir d’aquesta divertida obra al Teatre Goya. Hem passat una bona estona de cançons i rialles amb els tigres, cavalls, hipopòtams i…el Lleó Vergonyós!
Gaudim d'”El Lleó vergonyós”! Llegeix més »

